donderdag 24 juli 2014

Heerlijk dagje




Afgelopen maandag had ik een dochtertje van vrienden op bezoek en hun hond. Zij gingen lekker een dagje naar de sauna. Het was niet een hele warme dag met af en toe een flinke bui regen.
Toch kon ik tussendoor prima naar buiten. Voor zowel een wandeling met de hond als lekker even in de tuin zitten genieten van het koelere weer.

Zelf kunnen wij geen hond hebben i.v.m. allergie van manlief dus van een oppasdagje geniet ik extra. We zijn dan ook met regelmaat lekker een stukje gaan wandelen door het park. Kijk nou naar dat koppie. Om op te vreten toch?






In de tuin heb ik lekker wat zitten haken. Ik ben bezig met een deken en geloof mij; dat is hier een tien jaren plan. Toch heb ik aardig wat vierkantjes gemaakt en aan de deken vast genaaid. Best een kleurrijk geheel toch?

Mijn jongste dochter heeft echt oog voor alles wat leeft. Hoe klein ook. In de tuin kwam ze deze rups tegen. Gauw heeft ze hem op een bordje gelegd en blaadjes erbij gedaan. Daarna heeft ze op een stoel aandachtig naar dit kleine rupsje zitten kijken.
Ondertussen is haar vriendje terug naar de natuur en we hopen deze snel als een mooie vlinder terug te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten