dinsdag 15 juli 2014

Starten

Na lang denken besloten toch maar een blog op te starten.
Ik lees graag andere blogs over consuminderen, minimaliseren. Het voelt goed om te lezen dat er meer mensen zijn die hier bewust mee bezig zijn.




Ik ben aan het opkrabbelen uit een dal en leer beetje bij beetje te doen wat ik zelf leuk en goed vind. Een heel proces waarbij het uiten van wat er gebeurd een belangrijk onderdeel is.

Door middel van deze blog probeer ik hier ruimte voor te maken.
Met een gezin is consuminderen in deze tijd haast noodzaak. Manlief werkt 40 uur per week, ik ben 100% afgekeurd en ontvang een uitkering. In goede tijden werk ik 6 uur per week bij een huisarts. Dit om toch ook bezig te blijven met mijn vak en even uit huis te zijn. Iets anders te zijn dan mama en echtgenote. Op dit moment lukt het werken niet maar dat gaat in de toekomst hopelijk weer veranderen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten