maandag 25 augustus 2014

Even weer een berichtje

En zo is het alweer een paar dagen geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. We waren hier lekker bezig en ik was niet heel erg fit.
Zoals ik in m'n vorige blogpost vertelde staat onze keuken op z'n kop. Inmiddels staan de onderste kastjes en het aanrechtblad op zijn plek. Nu moet er een stukje betegelt worden en behangen. Het behangen mag ik gaan doen zodra manlief de muur heeft voorbereid.

Ook vierden we de verjaardag van onze oudste dochter nog voor alle familieleden. Ze is altijd in de zomervakantie jarig en daardoor heeft ze een verjaardag in etappes. Ook op school heeft ze mogen trakteren. Ze is heerlijk verwend en druk aan het sparen voor een ipad.

Ik ben vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer een uurtje aan het werk geweest. Vond het best spannend maar ook wel fijn. Even weer iets doen waar ik gewoon goed in ben.
Na het uurtje werken voor de 2e keer naar Ixta Noa geweest. Voor wie dit niet kent; dit is een praktijkhuis voor mensen met psychische problemen.
De quote van Ixta Noa is:
Wij geloven in een betere wereld als mensen elkaar inspireren door het delen van hun ervaringen. Zodat ieder mens kan zijn wie hij of zij is. Zonder angst voor wie ze zijn.

Je kunt hier gewoon naar toe gaan. Gezellig met iemand praten, een spelletje doen, wat lezen, eten met meerdere mensen. Ook zijn er regelmatig bijeenkomsten met een bepaald onderwerp. Ik vond het vandaag weer erg fijn. Dankzij wat aansporing heb ik voor vanmiddag en morgen alvast een goede dagplanning. Morgen daar mee verder voor de rest van de week.

Heb je ook interesse neem dan een kijkje op de website: www.ixtanoa.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten