zondag 17 augustus 2014

Post crossing

Vandaag heb ik me aangemeld voor post crossing. Ik had hier al vaker wat over gehoord maar toevallig kwam ik nu via Facebook weer op dat onderwerp. Nu maar wat meer informatie gevraagd en gelukkig was er iemand zo lief  me de link van de website  te geven. www.postcrossing.com

Het doel van dit project is om mensen kaarten te ontvangen van over de hele wereld. Het belangrijkste idee is dat: als je een kaartje stuurt, men ook 1 terug mag ontvangen van een willekeurige postcrosser van ergens in de wereld.
Bovenstaand citaat is te vinden op de website die ik hierboven noemde. Je kunt gratis een account aanmaken en in het begin mag je 5 kaarten per keer onderweg hebben. Als je een kaart wilt versturen klik je dat aan en krijg je een adres en een post ID. Bij het adres vind je ook informatie over de persoon die je een kaartje gaat sturen. Daar staat bijv. waar die persoon graag een kaartje van ontvangt. Zoals konijnen, schilpadden, kastelen, vulkanen.

Na die informatie enthousiast en gelijk een account aangemaakt. De eerste twee aanmeldingen voor een kaartje gemaakt dus dat zo snel mogelijk even regelen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik zelf een kaartje van iemand mag ontvangen. Zodra er updates zijn zal ik die hier ook melden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten