dinsdag 23 september 2014

Catrice Check and Tweet


Ook hier ligt bij de kruidvat inmiddels de nieuwste collectie van Catrice in het schap; De Check and Tweet limited edition. 
Benieuwd wat ik meenam?



Als eerste dit nagellakje genaamd c02 England's rose. Het is echt een oud rose kleurtje en bevat een kleine shimmer




 
aangezien ik nog niet echt een trouwe lippenstift draagster ben koos ik ook voor een mooie lipstick uit deze collectie. Ik nam c02 Mind the red mee

Nadat mijn vorige wenkbrauw gel op was had ik nog steeds geen nieuwe aangeschaft dus het kwam mooi uit dat deze collectie ook een Eye brow fixing gel bevat




Tot slot koos ik nog 1 van de 2 oogschaduw pallettjes uit. C01 London's Eye




Willen jullie een review van bovenstaande producten? Laat het me weten in een reactie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten