woensdag 24 september 2014

Keep cup


Al een tijdje liep ik met het idee een Keep Cup aan te schaffen. Nadat ik een filmpje had gezien en een artikel had gelezen op Proud2bme besloot ik deze te vragen voor mijn verjaardag













Ik kreeg de beker in deze vrolijke kleuren. De rand maakt dat je de beker goed vast kan houden als het een hete vloeistof bevat. De deksel bevat een draaibaar gedeelte waarmee je de drinkopening kunt afsluiten.
Het is geen thermosbeker en hij is niet lekvrij. Op zich vind ik dat jammer. Het product zal denk ik een grotere doelgroep bereiken als het deze eigenschappen wel zou hebben.

Je kunt wel een stukje met deze beker in je hand rennen, bijvoorbeeld als je een bus of trein moet halen. Ook blijft je drinken langer warm dan als je het bijvoorbeeld gewoon in een mok of kartonnen bekertje hebt.
Het is beter voor het milieu om een Keepcup te hebben. Je kunt bijvoorbeeld op het station deze beker laten vullen i.p.v. het nemen van een kartonnen bekertje. Ook ziet deze beker er natuurlijk veel leuker uit.


Je kunt de beker in verschillende kleurstijlen bestellen, helemaal naar je eigen zin.
De Keepcup is o.a. hier te bestellen



2 opmerkingen: