zondag 28 september 2014

Kruidvat nail hardener

Ik gebruik nu een tijdje de Kruidvat Nail hardener en het leek me leuk mijn mening hierover met jullie te delen.
Mijn nagels waren erg broos en knapten voortdurend.

Het gebruik is als volgt:
begin dag 1 met 1 laat, op dag 2 breng je nog een laag aan. Dan op dag 3 maak je eerst je nagels schoon voordat je weer 1 laag aanbrengt. Dit moet je 2 weken herhalen.





De vloeistof is paars van kleur maar op je nagels is het gewoon een transparante lak. Het is echt een kuur en dus niet bedoeld als base- of topcoat.

Voor je het product gebruikt is het verstandig goed je nagelriemen in te smeren met een vettige creme. De nailhardener droogt namelijk je nagelriemen uit.

Zoals jullie kunnen zien heeft de Nail hardener een klein kwastje wat er voor zorgt dat je het product heel precies kunt aanbrengen. Het smeert makkelijk uit en droogt snel.







Na de kuur van 2 week kan ik zeggen dat mijn nagels inderdaad sterker zijn geworden. ik kan ze minder goed buigen en de scheurtjes behoren nagenoeg tot de verleden tijd. Ook beginnen ze weer wat langer te worden, waar ik ontzettend blij mee ben.






Al met al een product die ik dus zeker aan kan raden.
Een flesje van 10ml kost 3,19

4 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik hem ook regelmatig en ik heb er ook behoorlijk wat baat bij gehad de afgelopen maanden...het is een erg fijn product...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook een hele tijd gebruikt en vond hem zelf ook erg prettig! Gebruik nu zelf een base en topcoat van OPI die mijn nagels ook een stuk sterker maakt.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook weleens gehad, werkte voor mij erg goed :) Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk te lezen dat jullie ervaring ook goed is.

    BeantwoordenVerwijderen