vrijdag 26 september 2014

Mijn challenge voor de komende maand

Ik zie overal challenges voorbij komen op diverse blogs en het leek me leuk zelf ook een challenge te doen. Na een tijdje denken heb ik besloten een maand lang niks te kopen, tenzij ik voor het eten nog wat moet halen. Maar in principe doet mijn man de wekelijkse boodschappen dus dat zal niet vaak voorkomen.

Als ik wat minder goed in mijn vel zit vind ik het heerlijk om te winkelen en dingen te kopen. Dit vind ik een vervelende eigenschap, wat me ook vaak een schuldgevoel oplevert. Daarom denk ik dat dit wel een goede challenge is voor mij.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of ik dan ook daadwerkelijk meer over houd aan het eind van de maand.

Mijn maand gaat per vandaag in en ik zal wekelijks een update plaatsen hoe het gaat en wat ik er van vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten