maandag 27 oktober 2014

autumn 2014 tag


Ik zat wat rond te neuzen via bloglovin en daar kwam ik op de website van Naomi terecht waar een Autumn 2014 tag stond. Deze vond ik erg leuk en besloot daarom de tag over te nemen.


1. OK, we're talking coffee's - what's your favourite seasonal drink from Starbucks/Costa/Cafe Nero, etc?
Ik drink niet vaak koffie buiten de deur maar als ik dat wel doe is coffee company en star bucks toch wel favoriet. Caramel Macchiato & Caffè Mocha behoren tot mijn favorieten

2. Accessories - what do you opt for, scarf, boots, gloves?
Het is moeilijk om hier een keuze in te maken. Als ik echt hier iets uit moet kiezen ga ik voor boots. Een paar goede laarsjes is toch echt onmisbaar voor mij. Maar het liefst kies ik alle drie :)

3. Music what's your favourite music to listen to during autumn?
Gedurende het hele jaar luister ik het liefst nederlandstalige muziek. Het meest warme gevoel krijg ik echter bij de liedjes van Marco Borsato. Muziek hard aan en lekker meezingen tijdens het schoonmaken bijvoorbeeld.

4. Perfume - what's your favourite scent for this time of year?
Parfum is nog niet iets wat ik echt veel gebruik en waar ik veel soorten van heb. Ik gebruik nu meestal 2 soorten; 1 van mexx en de rode maroussia. Maroussia is een heerlijke warme geur en die past daarom ook het best bij de herfst


5. Candles - what scents will you be burning this season?
Kaarsen met daarin kaneel verwerkt. Heerlijk geurtje.

6. What do you love most about autumn?
Het donkere buiten en dan heerlijk warm en droog binnen met lekker veel kaarsjes aan. Ook een boswandeling in het weekend afgesloten met een grote mok warme chocolademelk met slagroom

7. Favourite makeup look?
Look met aarde tinten. Bruin, oker, beige.

8. What are you looking forward to most this autumn?
Doorgaan en volhouden met mijn blog. Ik heb meerdere keren tijdens het slechtere weer een blog verwijderd omdat ik dacht dat het toch slecht was wat ik schreef. Maar nu ben ik vastberaden het leuke en positieve van mijn blog te blijven zien.


Wie neemt deze tag over? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden

3 opmerkingen: