dinsdag 14 oktober 2014

Boek review: Twilight saga



Sinds een aantal maanden heb ik een E-reader. Voor dat ik ga slapen lees ik 's avonds een stukje. Vandaag wil ik vertellen wat ik van de twilight boeken vind.



Het is een vierdelige boeken serie geschreven door Stephenie Meyer. De titels zijn:
- Twilight
- Nieuwe Maan
- Eclipse
- Morgenrood,

Hoofdpersoon Bella Swan Cullen is een tiener die na te zijn verhuisd naar Forks verliefd wordt op een vampier genaamd Edward Cullen.
Het is een meeslepend verhaal. Het boek pakt me van het begin tot het eind. Er zit een soort constante spanning in waardoor ik maar door wilde lezen.
Ook de opbouw van het verhaal vond ik prettig. Geen lange saaie stukken, maar je kwam steeds een stukje meer in het verhaal.

Al met al vind ik dit een echte aanrader. Hebben jullie deze boeken al gelezen? Nog tips voor mij qua boeken die gelezen moeten worden?




1 opmerking:

  1. Ik heb de films wel gezien, al moet ik het laatste deels nog steeds kijken!

    BeantwoordenVerwijderen