donderdag 9 oktober 2014

Feestlook

Vandaag is mijn man jarig en alweer 36 jaar geworden. Daarom heb ik vandaag wat extra aandacht besteed aan mijn kleding en make-up. Ik heb alle stappen gefotografeerd en daarom kan ik jullie dat nu laten zien in dit artikel!









 


Ik begin met mijn bb cream van nutrisse
Daarna werk ik plekjes bij met mijn concealer van catrice


     
Vervolgens poeder ik alles af met mijn
poeder van essence. Deze gebruik
ik al een tijdje zoals je kunt zien
Daarna is het tijd voor oogschaduwbasis. Ik gebruik de
i love stage van essence
Ook onder mijn wenkbrauwen breng ik wat highlighter
aan.

In mijn ooghoek breng ik deze highligther
aan van mijn Mac palletje



Op het bewegend ooglid breng ik deze
paarse kleur aan uit dit 3d palletje van essence
Op het gedeelte tussen bewegend ooglid en onder wenkbrauw
breng ik de licht bruine kleur aan.




Nu is het tijd alles even goed te blenden

Aan de buitenkant van het ooglid en in de crease breng
ik de donkerpaarse kleur aan die dit palletje
heeft van essence

En weer even goed blenden

Nu is het tijd voor eyeliner. Vandaag kies ik voor een
glanzende versie. Ook dit product is van essence

Mijn ooglook maak ik af met deze
waterproof mascara van
catrice

Nu nog lippenstift. Ik gebruik een een knalroze kleurtje
van catrice

En dan is uiteindelijk dit het eindresultaat:


Wat vinden jullie van dit artikel? Leuk om zo nu en dan tussendoor te doen?


2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met de verjaardag van je man...erg leuk om al deze stapjes mee te kunnen kijken, ik vind het leuk om mee te kunnen kijken op die manier!....fijne dag vandaag met jullie gezin of deze feestelijke dag!...

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Je hebt de stappen goed uitgelegd :)

    BeantwoordenVerwijderen