dinsdag 7 oktober 2014

opgemaakt september

Voor het eerst een opgemaakt artikel. Ik wil, als ik meerdere producten heb, er een video over maken maar deze maand is het zo weinig dat een artikel beter is.


Dit heerlijke gezichtsmasker gebruikte ik in een weekend dat ik het erg druk had. Heerlijk in bad met dit masker om mezelf even te verwennen. Mijn huid kalmeerde echt. Een aanrader dus.

Dit bruistablet die ik kocht bij de hema heb ik gebruikt in bad toen ik enorm last had van mijn knie. Ontspanning vinden was moeilijk maar dankzij het heerlijk luchtje dat dit bruistablet afgeeft is het gelukt.

Momenteel gebruik ik de shampoo en conditioner van gliss kur. Aangezien mijn dochter deze cremespoeling ook gebruikt was deze echter iets eerder op. Mijn haar is sinds het gebruik van deze combinatie een stuk beter gevoed en minder pluizig.

Een klein artikel dit keer maar ik hoop dat het toch leuk was even te lezen.

3 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad erg leuk om te lezen....leuk dat je dochter dezelfde producten gebruikt....was ze er ook tevreden over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke artikel!
    Fijne producten heb je opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten. Ik heb echt een tas vol opgemaakt haha.

    BeantwoordenVerwijderen