maandag 20 oktober 2014

Rondje geocaching

Op een saaie zondag besloten we met ons viertjes een rondje geocaching te doen. We vonden een aantal vlak bij elkaar met leuke namen zoals Honingbij en in vuur en vlam.
Het liep lekker en er was ook een, voor ons, nieuwe cache manier die we hebben gedaan. Iets lastiger maar ook ontzettende leuk. Uiteindelijk hebben we deze middag weer 10 op onze naam bij kunnen schrijven.


De dag erna waren de kinderen een nachtje uit logeren en dus voor ons een mooie gelegenheid om samen weer te gaan geocachen. We hadden een rondje uitgezocht niet te ver bij ons vandaan en wat we met de auto konden doen.

Het is een serie die bestaat uit meerdere caches. Het is gelukt om vijf van de caches te doen samen.

Hierbij een aantal mooie foto's van de omgeving tijdens beide dagen.




















Dit is voor ons echt genieten. Lekker buiten bezig, leuke plekjes ontdekken en ongemerkt doe je aan extra lichaamsbeweging. Een super combinatie dus.

2 opmerkingen:

  1. Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt even moest googlen wat het nu precies was, maar nu ik er wat over gelezen heb , moet ik zeggen dat het mij ook wel heel erg leuk lijkt...leuk dat jullie jezelf zo heerlijk vermaakt hebben op de mooie weekenddagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leerde ooit mensen kennen op vakantie in Turkije en die waren ook daar aan het cachen geweest. We hielden na de vakantie contact en ik ben ooit met hun mee geweest om een tocht te lopen, maar we konden de cache niet vinden. We hebben nog wel een simpele "pick up" (ik ken al die termen niet) gedaan. Je komt inderdaad op mooie plekes zo!

    BeantwoordenVerwijderen