vrijdag 3 oktober 2014

TRND; Varta batterijen

Ik ben aangemeld bij trnd en ik word dan soms uitgekozen producten te testen en mijn mening daarover te geven. Dit maal ben ik uitgekozen voor het testen van Varta batterijen.
Op de foto zien jullie het pakket dat ik thuis ontving. Het is de bedoeling dat ik zelf de batterijen test maar ook dat ik een aantal andere mensen dit laat doen.

Het lijkt me leuk om dit keer niet alleen op de website van trnd mijn bevindingen te melden maar ook hier op mijn blog.

Toevallig waren de Furby's van mijn meiden leeg. Dus die zijn nu weer lekker gevoed met de Varta batterijen. Ze doen het goed en ik ben vooral benieuwd hoe lang ze het vol gaan houden. Hiervoor zaten er duracel batterijen in en die hielden het ong 2 maand vol.

Ook ga ik een setje in mijn camera gebruiken om te zien hoe lang ze het daar in vol houden t.o.v. mijn oplaadbare batterijen.

Hebben jullie ervaring met Varta? Laat het me weten in een reactie

1 opmerking:

  1. eigenlijk gebruiken wij sinds dat de kinderen niet meer thuis wonen ook niet zo heel vaak batterijen meer...dus ik kan je daar helaas weinig tot niets over vertellen...

    BeantwoordenVerwijderen