woensdag 8 oktober 2014

Update bewegen & eetstoornis

Zoals ik eerder schreef was de bedoeling dat ik elke dag dat ik niet  sport een half uur ging wandelen. Dit heb ik welgeteld 2 dagen kunnen doen en daarna stond ik op de kop van de pijn in mijn linker knie. Gezien het feit dat ik een blessure aan mijn linker knie nog maar net achter de rug had ben ik gelijk naar de huisarts gegaan.

Conclusie: mijn rechter knie nu geirriteerd en overbelast. Gelijk stoppen met wandelen. Eerst helemaal niks qua sport met mijn benen. Voldoende pijnstillers, opnieuw steunzolen halen. Pas als knie klachten over zijn beginnen met trainen van mijn  bovenbeen spieren en daarna pas voorzichtig aan weer wandelen. 

Het grootste stuk waar ik van baal is dat ik dus ook niet naar sh bam kan en dat was het leukste gedeelte van de week.
Qua beweging is alles wat ik kan doen dus heel minimaal. Ook fietsen lukt niet goed. Ik ga wel gewoon fitnessen en doe dan alleen de arm en buik oefeningen. 
Hoop dat m'n knie gauw weer normaal aan voelt. Afspraak voor aanmeten van correctie zolen is gemaakt.  

Ik probeer maar positief te blijven en hoop zo gauw mogelijk herstelt te zijn 

1 opmerking: