woensdag 19 november 2014

Quotes op woensdag #4


Het is alweer woensdag en dus tijd voor een nieuwe quote.


Vandaag koos ik voor bovenstaande quote omdat het erg past bij mijn levensfase. Ik moet de regie nemen en houden voor mijn eigen leven. Niemand die mij nog kan zeggen wat ik zou moeten doen. Mensen mogen adviseren maar de regie is in mijn handen. Genieten van het leven dat ik heb met mijn gezin en familie en vrienden. En nee, dat gaat niet helemaal vlekkeloos maar het word per dag alleen maar beter.


1 opmerking:

  1. hmmm, hier kan ik mij helemaal in vinden, een paar jaar geleden heb ik ook besloten dat de regie in mijn handen lag en daar waren een aantal mensen helemaal niet blij mee...jammer vond ik dat uiteindelijk wel, maar het zij zo....mijn leven!Ik heb de regie!

    BeantwoordenVerwijderen