vrijdag 21 november 2014

Trend edition essence: Like an unforgettable kiss

Het is weer zover. Half januari brengt Essence weer een trend edition uit. Benieuwd naar de  
producten? Lees dan verder
Deze trend edition is geïnspireerd op Valentijnsdag. De hoofdkleuren zijn rood, paars en roze, kleuren die volgens essence echt passen bij deze dag. Ook de verpakkingen zijn geïnspireerd op de liefde.



Om te beginnen bevat de collectie drie mono oogschaduw. Er staan schattige printjes in. Hartjes, kusjes, en hartslotjes. Echt super schattig
01 always on my mint
02 love is in the air
03 cloud number nine


Het tweede product zijn ongelooflijk schattige blushes. Ze bestaan elk uit 2 kleuren en zitten in een heel schattig hartdoosje.
01 nothing but lovestoned


 02 pink me






De blushes kun je aanbrengen met deze fantastische kwast uit dezelfde collectie. Paars met roze en in de haartjes een hartje. Hoe schattig is dat?








In een collectie kunnen een paar mooie lipsticks natuurlijk niet ontbreken. Er komen drie kleuren die in een stijlvolle verpakking zitten vind ik persoonlijk.

   
01 nothing but lovestoned
02 pink me
03 keep calm and kiss me



Ook bevat de collectie een lipsmoother. Hiermee voed je je lippen zodat de lipstick nog mooier tot zijn recht komt. Nog een bijkomend voordeel is het licht peelende effect. Hiermee kun je velletjes weg krijgen. Ik vind de verpakking wat gericht op jongere meiden. De lip smoother komt in 1 kleur


01 keep calm and kiss me


En natuurlijk bevat ook deze trend edition weer mooie bij passende nagellak. Een perzik kleur, lichtgroen, paars en knal roze maken een look helemaal af. De verpakking is speels maar chique tegelijk. 





01 nothing but lovestoned

 03 you let my heart skip a beat



02 always on my mint
 04 pink me


Als klap op de vuurpijl bevat de collectie deze keer ook een parfum. Het flesje ziet er super sierlijk en tegelijk schattig uit door het strikje bij de dop. De geur bevat een samenstelling van fruit, sandal wood, musk en vanille. Ik ben erg benieuwd.























Al met al een collectie om naar uit te kijken vind ik. Hij zal van half januari 2015 tot half februari 2015 beschikbaar zijn. 

3 opmerkingen:

  1. De blushes daar ben ik wel super nieuwsgierig naar....ze zien er erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blushes en de geur lijken me zo leuk, hier ben ik zeer benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen