maandag 8 december 2014

Essie nagellak


Van bol.com kreeg ik het nagellakje Essie 94 Lapiz of Luxury toegestuurd om er een review over te schrijven. Gelijk was ik dol enthousiast want dit merk ontbrak nog altijd aan mijn collectie.
Het uiterlijk van het flesje vind ik super gaaf. Nadeel vind ik dat het van glas is waardoor ik het niet zo snel mee zou nemen op reis. Het kwastje is mooi breed waardoor je in 2 tot 3 strijken je hele nagel netjes gelakt hebt. Kleine nagels gaan zelfs in 1x. 
Wel moet je 2 lagen van deze kleur aanbrengen voor een dekkend effect. De lak blijft bij mij duidelijk langer zitten dan goedkopere varianten. Dat was ook hetgeen waar ik benieuwd naar was. Het lakje van Essie kost toch 9,99 en dat geef ik niet zomaar uit aan nagellak. 


Wat mij betreft is Essie dubbel en dwars geslaagd en zou dit merk niet aan je collectie moeten ontbreken. Wat vind jij van de kleur? Heb je zelf een essie nagellak in je collectie zitten?



4 opmerkingen:

  1. sinds kort heb ik ook een lakje van essie, en die vind ik ook erg goed bevallen, prachtige kleur is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje! Blauw is mijn lievelingskleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie kleur blauw! Ik heb nog nooit een lakje van Essie geprobeerd, maar ze lijken me erg tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen