vrijdag 12 december 2014

Tacha's heavenly Haven

Onlangs bestelde ik waxmeltsbij Tacha's Heavenly Haven en ik wilde graag mijn ervaring hierover met jullie delen.

Ik leerde Natascha kennen via Postcrossing en kwam via haar facebook erachter dat ze waxmelts maakt.
Soy wax melts zijn geurende blokjes gemaakt van 100% ecologische sojawax vermengd met een hoog percentage geurolie. Je kunt deze vergelijken met geurkaarsjes maar zonder lontje.
Je neemt een oliebrander of waxbrander en zet daar een theelichtje onder.Leg het waxje erop en steek het kaarsje aan. Langzaam aan zal de soywax smelten en wordt het vloeibaar.
De soywax melt brandt niet op, het is enkel de geur die na een tijdje is verdwenen. Als je het kaarsje uitblaast zal de sojawas afkoelen en langzaamaan weer hard worden. Indien de geur uitgewerkt is kan je na afkoelen de soy wax melt gemakkelijk en veilig verwijderen uit het bakje.

Enkele van door mij bestelde waxmelts:







Je kunt via de website een bestelling plaatsen. Er zijn diverse geurtjes te vinden die allemaal handgemaakt zijn. De bestelling is met zorg verpakt en verzonden. Ze zien er leuk uit en ruiken heerlijk. De geur blijft zoals beloofd inderdaad lang aanwezig.

Neem in acht dat Natascha dit allemaal met de hand maakt en zij net als ik chronisch patient is. Daarom is het niet altijd mogelijk voor haar alles gelijk af te handelen. Maar zij zal zo snel als voor haar mogelijk is dit doen. Ze houd keurig contact met je en is open en eerlijk.
Een echte aanrader dus.







2 opmerkingen:

  1. Dit klinkt prima, ik ga ven op haar website kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je fijne verslag op je blog, Wendy! Positieve opmerkingen van tevreden klanten, daar doen we het voor <3

    BeantwoordenVerwijderen