vrijdag 5 december 2014

Winactie (GESLOTEN)

EDe laatste maand van het jaar is aangebroken en die wilde ik feestelijk eindigen met een winactie.
Wat kun je winnen:
Ik stel een leuk pakketje samen met verschillende beauty/verzorgingsproducten. Precies wil ik het niet verklappen, want bij de feestdagen horen cadeautjes.
Wat moet je doen om kans te maken? Volg mij op minstens 1 van onderstaande. Volg je me op meerdere maak je meer kans

Volg mijn blog op bloglovin
Volg mij op facebook
Volg mij op twitter
Volg mij op instagram


Laat onder dit artikel even een berichtje achter dat je meedoet en vergeet niet een geldig email adres achter te laten.
De winnaar maak ik op 1 januari bekend



Veel liefs wendy

8 opmerkingen:

  1. Ach, wat jammer! Ik gebruik al die kanalen niet!
    Maar succes voor de mensen die wel meespelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de voorwaarden aangepast en je hoeft nu maar op 1 kanaal te volgen om mee te mogen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Count me in voor Bloglovin en Twitter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk meid! Ik volg je op Facebook en bloglovin ;-) Ik doe graag mee met jou leuke verrassingsactie... Fijne avond Groetjes ilsiee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke actie, ik volg je op Bloglovin en Facebook....spannend!

    Groetjes petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke actie! Ik hou enorm van verrassingen dus ik vind het leuk dat je niet precies verteld wat er in het pakket zit. Ik volg je op bloglovin' (sandra9454) en op twitter (@xsajo) waar ik je ook heb geretweet. Super spannend.
    In ieder geval alvast fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top! Ik volg je op alle genoemde kanalen en ik maak graag kans.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen