vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar

Voor iedereen die dit leest: een gelukkig en gezond 2015 gewenst!!

Het jaar 2014 is afgesloten en het jaar 2015 is gestart. Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad en het jaar goed is begonnen. Er zijn veel mensen die het jaar beginnen met goede voornemens om vervolgens op korte termijn deze goede voornemens te laten varen en daar met een niet zo goed gevoel op terug kijken.
Ik doe hier meestal niet aan mee. Wel heb ik gedurende het jaar een aantal doelen voor mezelf die meestal hetzelfde zijn. Het komt erop neer dat ik een goede balans moet houden tussen inspanning en ontspanning.

In 2015 hoop ik door te gaan met mijn blog. Dat het zo goed mag blijven voelen als het nu doet. Dat ik gewoon lekker schrijf omdat ik het leuk vind. Dat het me niet uit maakt of ik maar 1 lezer heb of 1000, dat het plezier gelijk blijft. Natuurlijk hoop ik dat er steeds meer mensen mee komen lezen. Dat zou gezellig zijn, maar is dat niet zo dan is dat ook goed.

Ook wil ik in 2015 lekker door blijven gaan met sporten. Ik sport nu gemiddeld 3x per week. Soms wat minder maar nooit meer. Dat is een goed ritme wat ik vast wil blijven houden. Ik kan er echt van genieten en het geeft een goed gevoel. Er zijn periodes dat mijn lijf 3x niet volhoud maar dat is dan ook prima.

Mijn eetstoornis is momenteel ook lekker rustig en dat hoop ik in 2015 zo te houden. De gedachten rondom het eten zullen denk ik nooit helemaal gaan verdwijnen maar op deze manier valt er denk ik prima mee te leven. Het beste wat ik kan doen is mijn eetpatroon zo stabiel mogelijk houden. Dit is niet altijd zo makkelijk als het nu op papier lijkt maar meer dan mijn best kan ik hierbij niet doen.

Hebben jullie ook doelen voor het jaar 2015?

Als laatst: de winactie op mijn blog. De winnaar is geworden: Sandra  @Xsajo. Zou je mij willen mailen voor je adres? Dan kan ik je het pakketje opsturen.
Iedereen bedankt voor het meedoen en er komt in dit nieuwe jaar zeker weer een nieuwe winactie




1 opmerking:

  1. Gelukkig nieuwjaar Wendy....meer dan je best kan je niet doen, en ik twijfel er niet aan dat je dat ook echt doet,...je bent een sterke vrouw, ga lekker door op deze weg dan kom je er echt wel! ;-)
    groetjes Petra

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen