vrijdag 9 januari 2015

Het normale leven

Zo, de eerste gewone week van het jaar zit er weer op. Het was wel even weer wennen na twee weken schoolvakantie voor de meiden, maar ik was wel weer toe aan een normaal ritme.
Zelf was ik wat grieperig deze week, dat was wat minder. Maandag en woensdag heb ik gewerkt. Voor het eerst in 6!! maand weer 2x2 uur deze week, wat toch weer veel energie kostte, maar ook een goed gevoel gaf.
Mijn ouders hebben sinds 1 januari weer een puppy in huis. Zijn naam is Dushi en het is een bruin witte schapendoes. Afgelopen week hebben we heerlijk met hem gespeeld en geknuffeld Het is een heerlijke doerak. Kijk nou toch dat ondeugende koppie

Natuurlijk kon ook het huishouden niet ontbreken in een week van mij. Anders zou het hier in huis wel een groot zootje worden. Ik ben nog steeds erg blij met mijn huishoudschema. Ik plan in wat lukt en als mijn lijf het een dag niet trekt schuift het door naar een volgende dag. Alles komt op deze manier met grote regelmaat aan de beurt. Zo nu en dan komt mijn lieve schoonmoeder mij een handje meehelpen en gaat als een wervelstorm door het hele huis heen waardoor ik een paar dagen helemaal niets meer hoef te doen.

Ook sporten hoort bij mijn ritme. Maandag avond weer braaf begonnen met een rondje fitness.. Dat ging iets zwaarder door het grieperige gevoel maar lukte toch redelijk. Wel wat meer spierpijn de dag erna. Gelukkig hield het niet heel erg lang aan en heeft het niet voor veel belemmering gezorgd.

Al met al ben ik tevreden over deze eerste werkweek zo na de kerstvakantie. Hoe was jullie weekje?



3 opmerkingen:

  1. hihihi Dushi heeft inderdaad een hoog speel en knuffelgehalte....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww wat ziet Dushi er schattig uit! Voor mij en mijn klasgenoten was het ook wel weer even wennen om naar school te gaan. De eerste dag was iedereen moe inclusief de docent haha!

    BeantwoordenVerwijderen