vrijdag 16 januari 2015

Nivea cellular Anti-Age dagcreme

Van Bol.com kreeg ik de mogelijkheid een andere dagcreme te testen; de nivea Cellulair anti-age dagcreme. Het heeft even geduurd voor ik hier een review over kon schrijven aangezien ik  natuurlijk zelf eerst de dagcreme goed wilde testen, maar eindelijk is het zover.











De verpakking ziet er mooi uit vind ik. Best belangrijk, want je moet in de winkel natuurlijk naar het product toe getrokken worden. Als het niet in je mandje beland, beland het al helemaal niet op je gezicht. Het potje lijkt van glas maar is van plastic. Ideaal, want meenemen is hierdoor ook makkelijk. Geen gedoe met overstoppen in een reispotje.
De creme is qua substantie wat mij betreft precies goed; niet te dik en niet te dun. Het brengt goed aan en trekt snel in. Het laat geen vettig gevoel achter en hydrateert mijn huid prima.

De geur die de creme heeft is prettig. Geen "oud"luchtje maar ook niet sterk geparfurmeerd. Gewoon lekker fris, zoals je van nivea gewend bent.
Al met al ben ik erg te spreken over deze dagcreme en is het zeker een dagcreme die ik kan aanbevelen. Ook zou ik deze creme zelf opnieuw kopen in de winkel.

Kennen jullie deze dag creme al?



Voor de liefhebber nog de ingredienten van de creme
Ingredients: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate SE, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylpropanediol, Octocrylene, Polymethylsilsesquioxane, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Ethylhexyl Stearate, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Creatine, 1-Methylhydantoin-2-Imide, Sodium Hyaluronate, Tapioca Starch, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

3 opmerkingen:

  1. Ik kende deze creme niet, maar Nivea vind ik altijd wel een fijn merk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende deze creme niet, maar het klinkt eigenlijk wel prima, nivea vind ik echt een heerlijk merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben ze de verpakking nu inmiddels weer veranderd?
    En daarbij ook de creme? Heb deze onlangs gekocht en mn hele huid is geirriteerd?

    BeantwoordenVerwijderen