maandag 23 februari 2015

Rozen bad dr. Hauschka

Al een tijdje heb ik dit heerlijke badproduct in mijn bezit. Inmiddels heb ik het uitgebreid getest en is het dus tijd om mijn mening erover te geven. Rozenbad van Dr. Hauscka.

Dit product vind ik een beetje tussen badmelk en badolie inzitten.
Als ik in bad ga doe ik ongeveer een dopje per keer bij het water in. Dit is ruim voldoende heb ik gemerkt.

Het ruikt heerlijk naar rozenblaadjes. Er zit ook amandel-en jojobaolie aan toegevoegd.
Ik heb een erg gevoelige huid en dit product maakt mijn huid erg rustig. Het voedt en kalmeert. Het is zelfs geschikt voor baby's en peuters.

Een bijkomend voordeel vind ik dat het geen parabenen en siliconen bevat!
Op de website van dr Hauschka kun je alle informatie over dit product en al hun andere producten vinden.




Voor die liefhebber heb ik nog even de ingredienten:

Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Rosa Damascena Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Alcohol, Persea Gratissima Oil, Parfum*, Rosa Damascena Flower Oil, Citronellol*, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glyceryl Oleate, Lysolecithin, Limonene*, Geraniol*, Linalool*, Benzyl Alcohol*, Citral*, Eugenol*, Farnesol*, Xanthan Gum, Bentonite, Coco-Glucoside, Lecithin, Chondrus Crispus Extract.*component of natural essential oils


Ik ben erg tevreden en dit product ga ik zeker opnieuw aanschaffen. Ook ga ik zeker meerdere producten van dr Hauscka uitproberen. Ken jij het merk al? en wat vind je ervan?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem wel in mijn bezit, maar nog niet geprobeerd. Erg handig dus om een review erover te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen