vrijdag 13 maart 2015

Bloggersmeeting

Vorige week vrijdag hadden we met een aantal bloggers een meeting. Hartstikke leuk want er zijn niet vaak van dit soort dingen hier in het Noorden van het land. Ik hoefde ook niet na te denken toen ik de oproep via Facebook voorbij zag komen en gaf me meteen op. Benieuwd hoe het was?



Om 19.30 hadden we afgesproken bij de Twee Provincien in Haren. Ik kwam samen met Kim Buining aan. We zaten in een heel gezellig zaaltje. De gesprekken kwamen spontaan op gang en ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.
Yvonne Bijkersma had alles georganiseerd en ik heb een tijd met haar over van alles gepraat. Toen iedereen was gearriveerd kwam de hightea op tafel en ik had samen met twee anderen een salade en suikervrij gebakje.
Er was zoveel!

Een kleine impressie:







Zoals jullie kunnen zien was er meer dan genoeg. De laatste foto zijn de suikervrije gebakjes. Het was een rare substantie maar ze smaakten erg goed.
Yvonne had ook een goodiebag geregeld. We werden al gewaarschuwd dat we een stevige tas mee moesten nemen omdat het nogal veel was. Hieronder kun je zien dat dat niets teveel gezegd was.



Al met al was het een super geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.

4 opmerkingen: