maandag 16 maart 2015

Essence Trend Edition: Brit-tea

Van april t/m mei 2015 komt Essence weer met een nieuwe trend edition; Brit-tea. Geïnspireerd door de Britse thee tijd. Retro look met zachte kleuren. Benieuwd naar deze producten? Lees dan gauw verder.   17/3/2015: deze collectie blijkt helaas niet in Nederland te komen. 


Dit keer begin ik met de vier mooie nagellakken. Paars, zacht blauw, roze en groen. Leuke frisse kleurtjes, helemaal passend bij het voorjaar. 


De namen:    01 tea-pical british, 02 have a beau-tea-full day, 03 pink to go en 04 green tea for two 

Bij deze nagellakken passen ook deze leuke nagelvijlen. Helemaal in dezelfde look
Een schattig doosje bevat lipbalsem om je lippen mee te verzorgen en laat ook nog een zacht roze kleurtje achter. Dan een mooi oogschaduw kwastje. Hij heeft 2 kanten met een smal en breed kwastje. Ideaal voor het maken van een leuke make-up look                                                                           


Waar ik erg benieuwd naar ben is de primer die deze collectie heeft. Je kunt deze primer als basis

voor je make-up gebruiken, maar ook zo is het te gebruiken. Je krijgt hiermee een mooie glans op 
je gezicht. Verder heb je deze 2 mooie lipglosjes. Ze beloven goed te blijven zitten en zijn verkrijgbaar in  01 tea is the new coffee and 02 pink to go. 


Dan een mooie highligter. Dit potlood bevat aan elke kant een kleur: crème en abrikoos.
Perfect voor in je binnenste ooghoek en onder je wenkbrauw




Dan de laatste producten uit deze collectie. 

Als eerst een prachtige blush met een leuk rozen patroontje erin. Hij bevat de kleuren crème, roze en abrikoos.

Een mooi oogschaduwdoosje met ook drie kleuren erin. Crème, abrikoos/roze en lila.


Tot slot zijn er leuke rozen oorbellen verkrijgbaar in 2 kleuren. Dit maakt je look helemaal af






Uit deze collectie ga ik zeker wat producten halen. In elk geval de blush en het highligter potlood. En jij?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de blush er echt geweldig uitzien , maar ook de nagellakken loop ik erg warmvoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze collectie komt toch helemaal niet in nederland? Tenminste dat las ik in de mail....?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kan de mail niet terug vinden helaas. Had hem al verwijderd. Bedankt voor het tippen. Dom van me

      Verwijderen