maandag 27 april 2015

Nieuw kapsel

Nu het  mooie weer in aantocht is vond ik dat het tijd werd eens weer wat anders met mijn haar te doen. Vond het best frustrerend om me te moeten legitimeren bij de slijter terwijl ik al 34 ben.
Dus trok ik de stoute schoenen aan en ging naar de kapper.

Ik heb me voor het eerst laten knippen bij kapsalon Richard hier bij ons in Bedum. Wilma kende ik al van de drill dance waar ik eerder over schreef en zij heeft met haar man een eigen kapsalon.
Na wat heen en weer geappt te hebben besloot ik een afspraak te maken en afgelopen donderdag was het dan zover. Had wel wat instructies mee gehad van het thuisfront dat het niet te kort mocht worden, (goh; zullen ze me kennen :) maar verder kreeg Wilma de vrije hand.  Het eindresultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.

Eerst even een before foto
Foto gemaakt door AlleenPuur



En dit is de after foto



Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Er zit lekker veel volume in en valt daardoor niet meer sluik langs mijn gezicht. Het is ook makkelijk in model te brengen. Nat maken, mousseschuim in mijn haar en op de kop fohnen.

Ik laat me zeker op nieuw door Wilma knippen en misschien laat ik het over een tijdje wel verven met een gewaagd kleurtje erin.
Bedankt Wilma!

Je vind kapsalon Richard aan de Kapelstraat 2a in Bedum






2 opmerkingen: