vrijdag 10 april 2015

Piercings

Piercings kunnen erg mooi zijn vind ik zelf. Met name in het oor zijn bij mij favoriet. Ik had al tijden 2 gaatjes in mijn oren en had de wens daar nog wat bij te nemen. En dan het liefst boven in mijn oor. Vorig jaar mei durfde ik eindelijk de stap te zetten 1 te nemen en het viel me 100% mee.



Inmiddels is het goed genezen en kan ik wisselen met de piercing die erin zit. Nu gaat het gelijk kriebelen om dit ook bij mijn andere oor te laten doen. Dus als wij na de meivakantie weer thuis zijn ga ik denk ik maar gewoon heen. 

Hier zal het uiteindelijk ook niet bij blijven denk ik. Wat je ziet op onderstaande foto vind ik echt heel erg gaaf en mijn doel is uiteindelijk ook ongeveer dit aantal piercingen in mijn oor te hebben. In elk geval rechts, en misschien wel in allebei.

bron
Wat ik leuk vind om te doen is een doel maken waarna ik als beloning dan een piercing mag. Hierbij houd ik wel rekening met de genezingstijd. Twee gevoelige oren slaapt namelijk niet zo lekker.
Ik hoop alleen dat niet alle piercingen een geneestijd van 9 maand hebben, want dan word het een 10 jaren plan :)

Een webshop met veel verschillende piercingen die niet heel duur zijn is crazy factory. Ik heb al een bestelling geplaatst en zit met smart te wachten!

Hebben jullie ook piercingen? Wat vinden jullie van mijn idee?




1 opmerking: