maandag 6 april 2015

Review bodysol lipbalsem


Vandaag een review van de Bodysol Lipbalsem die ik via een swap heb gekregen. Deze lipbalsem ruikt naar orchideen. En laat ik nou net gek zijn op die bloemen.



Wat doet deze lipbalsem volgens de fabrikant:
- Herstelt (door karitéboter, bijenwas en voedende oliën)
- Verrijkt met zonnefilters (door UVA-UVB)
- Verzorgt (door anti-oxidanten en vitamines)
- Parfumeert (door het orchidee-extract)
- Geeft een subtiele parelmoeren glans 

De lipbalsem heeft een parelmoer roze kleurtje en ruikt echt heerlijk. De lipbalsem voedt mijn lippen erg goed zonder dat deze plakkerig aanvoelt. De geur is na het aanbrengen verdwenen, en dat vind ik juist erg fijn. Een voor mij bijkomend voordeel is dat deze lipbalsem ook een subtiele glans achter laat






Deze lipbalsem is te koop bij de apotheek en online is hij ook te vinden. De prijs ligt tussen de 4.5 & 5 euro



Geen opmerkingen:

Een reactie posten