maandag 11 mei 2015

Minimaliseren

Begin februari schreef ik voor het laatst over minimaliseren. Ik ben nog steeds bezig en koningsdag heeft hier goed bij geholpen.
We verkochten een hoop spulletjes wat dus voor opgeruimde kastjes in huis zorgde. Beetje bij beetje zie ik het leger worden in huis en het netjes houden gaat steeds makkelijker.

Onze inloopkast was ook toe aan een minimaliseer beurt.
Je kon er met goed fatsoen niet eens in staan. Uiteindelijk een volle vuilniszak met troep eruit gehaald wat weg mocht.

Iets waar ik al een tijdje tegen op zag was mijn kledingkast. En dan met name 1 helft. De helft met al mijn verzorgingsproducten, nagellak enz..
Maar ook die heb ik onder handen genomen. Hieronder een before en after foto.
Before
After



Mijn nagellak collectie heb ik behoorlijk uitgedund. Ben van 180 flesjes nagellak naar nu nog ong. 30 gegaan. Mochten er nog mensen interesse hebben in flesjes nagellak. Stuur me maar een e-mail en dan komen we er vast wel uit.














Ik vind het echt heel fijn om te minimaliseren. Steeds meer merk ik dat ik veel gelukkiger ben met minder spullen. Het geeft een opgeruimd huis en opgeruimd hoofd. Qua verzorgingsproducten koop ik voorlopig niks. Ik heb nog zoveel staan heb ik ontdekt. Dat gaan we eerst maar eens opmaken.
Binnenkort plaats ik wel weer een update want ik ben nog lang niet klaar in ons huisje.


2 opmerkingen: