donderdag 21 augustus 2014

Opruimen






Sinds afgelopen maandag ligt onze keuken overhoop. We hebben geen hele grote keuken en hadden aan 1 zijde een keukenblok staan. Aangezien mijn ouders dezelfde keuken hebben en nu een nieuwe krijgen mochten we de kastjes die we wilden ophalen. Dus nu krijg ik aan de andere zijde ook een keukenblok met voldoende kastjes en laatjes.
Aangezien ik niet de planning heb meer spullen aan te schaffen gaat een oudere buffetkast weg uit het huis.
Ik vind het erg lastig om troep in huis te hebben. Het liefst heb ik alles netjes.

Vandaag een stuk van de woonkamer aangepakt. Ook daar is i.v.m. de keuken het 1 en ander tijdelijk neergezet maar ik had bedacht dat het daarom nog geen rotzooi zou hoeven zijn.
Dus mandjes, kastjes en laatjes uitgezocht en nog voor onze container geleegd werd alles erbij in gegooid. Heerlijk! Daarna gelijk alles schoongemaakt en nu is het zitgedeelte in de woonkamer helemaal naar m'n zin.
Opgeruimd, netjes en geminimaliseerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten