woensdag 27 augustus 2014

Opruimen deel 2

Een mooie zonnige dag. Hier krijg ik de opruimkriebels van. Kennen jullie dat?

Volgende week ga ik met mijn jongste dochter gezellig shoppen bij de Primark in Almere. Hiervoor is het wel handig om van te voren haar kleding uit te zoeken. Dit zodat we precies weten wat ze nog nodig heeft voor aankomende winter. Qua zomerkleding had ze dit jaar veel te veel. Gelukkig lang niet alles nieuw aangeschaft maar toch... Ik wil dit voor het volgend seizoen niet weer.
Op zolder heb ik al het een en ander tevoorschijn getoverd en uitgezocht. Een deel kan naar de kringloop, een deel kan in haar kledingkast en een ander deel gaat in de verkoop.
het deel voor de kringloop
Met een beetje geluk heb ik nog een winterjas voor haar liggen. Dat is altijd zo'n kostenpost vind ik. 
Morgen ga ik een plank in haar kledingkast uitzoeken en zo pak ik in kleine stukjes alles aan. Ik heb nog anderhalve week dus dat moet haalbaar zijn.
Na die shopmiddag is alles van de oudste aan de beurt. Kan ik daarna met haar ook een shopdag inplannen. Heerlijk vooruitzicht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten