vrijdag 28 november 2014

Foundation Hema

Via de Hema ontving ik een foundation om te mogen testen. Super gaaf natuurlijk. Benieuwd wat ik er van vind?


Ik ontving de kleur 02. Deze foundation laat de huid stralen en zorgt voor langdurige hydratatie. Het camoufleert vlekjes, rode adertjes en donkere kringen. Ook bevat deze foundation SPF 15


De verpakking vind ik er mooi uitzien. Het zwarte met een klein venster vind ik chique ogen. De substantie is erg prettig. Niet te dik en niet te dun. 
Ik heb bij het gebruik geen dagcrème aangebracht en merk dat deze foundation inderdaad ook hydrateerd. Dit vind ik een voordeel. 

Een dun laagje geeft voldoende dekking. Op mijn neus zit een klein rood adertje. Deze is minder sterk aanwezig na het gebruik van de foundation maar niet onzichtbaar. 
Deze verpakking bevat 30 ml en kost 6 euro.  

Mijn conclusie: een fijne budget foundation met een prima prijs/kwaliteit verhouding


1 opmerking:

  1. het klinkt wel heel aantrekkelijk, fijn om dit te lezen, tenslotte ben ik best gek op Hema producten...

    BeantwoordenVerwijderen