woensdag 3 september 2014

Opruimen deel 3




Zoals ik in een eerder artikel al schreef ben ik bezig de kleding 
van mijn jongste dochter uit te zoeken. Vandaag was haar 
kleding kast aan de beurt
alles uit de kast gehaald
Omdat haar kledingkast in onze computerkamer staat en ik daar niet heel veel bewegingsvrijheid heb besloot ik gewoon alles uit haar kast te halen en ervoor neer te leggen. Zoals je kunt zien lag er nogal wat.



En dit bleef over
Ik heb alles gesorteerd. Een stapel wat echt weg moet, een stapel wat nog mooi is maar mijn dochter niet meer wil/kan dragen, een stapel wat in de zomermand moet en wat overbleef is terug gegaan in haar kast.
En zo ziet die er nu dus uit. Onderin ligt haar paardrijkleding, op de plank daarboven gym/sport kleding en broeken. Op de bovenste plank pyama's en leggings. En shirts, vestjes en truien heb ik opgehangen.














Het was een hele klus maar ik ben echt zeer tevreden over het eind resultaat. Nu alleen nog het leuke werk; shoppen.
Hoe gaan jullie te werk met zoiets?


2 opmerkingen: