vrijdag 19 september 2014

Shoplog in foto's

Dit keer een shoplog in foto's i.p.v. een filmpje.


 kleur nr 03 Charlie seen in green.
Dit is een lakje uit de autum collectie van essence. Ik kocht al eerder de bruine variant en nu koos ik voor dit lakje. Het leuke ervan vind ik het termo effect. De kleur is lichter of donkerder bij warmte en kou
 Dit is een mooi nieuw lakje van NYC in de kleur 012 Ruby Queen. Deze komt uit de Crystal Couture collectie. Het is een gelrood achtig lakje met mooie glitters erin.

 Dit dode zee masker was afgeprijsd en aangezien ik wekelijks een masker neem besloot ik deze mee te nemen. Dit is een kant en klaar masker en ben erg benieuwd hoe me dat bevalt. Tot nu toe had ik alleen vloeibare varianten.
 Dit is een nieuw kleurtje in de 3D collectie van essence. het is een beetje lila met brons achtig kleurtje. de naam is 02 irresistible lavender dream.
 Voor het eerst kocht ik een wenkbrauwkit. Deze is ook van essence. er zitten drie malletjes bij, 2 kleuren poeder en een klein kwastje. Ben heel benieuwd hoe me dit gaat bevallen.


Ook was ik toe aan een nieuwe concealer. Tot op heden gebruikte ik een van catrice, maar deze is bijna op en wat uitgedroogd. Dus nam ik deze mee van essence in de kleur 10; natural beige
Tot slot nam ik nog deze high shine eyeliner mee. Tot nu toe gebruikte ik alleen matte varianten en ben heel nieuwschierig hoe een glanzende eyeliner op mijn ogen staat.

Kennen jullie deze producten al? En wat vinden jullie ervan?



1 opmerking:

  1. van zien ken ik sommige producten wel, van gebruiken eigenlijk niet....het kleurtje uit de 3d collectie van essence lijkt mij erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen