dinsdag 9 september 2014

The beauty scenario TAG

Het leek me leuk eens een TAG te doen. Na wat speurwerk besloot ik de beauty scenario tag te doen. Deze kwam ik tegen op de site van  livelifegorgeous













1. Je moet al je foundations weg doen en je mag slechts 1 budget, en 1 highend foundation houden. Welke houd je?
- Ik ben niet zou van de foundations. Ik gebruik meestal de Garnier  BB creame. Als ik dan wel een foundation moet kiezen zou ik voor de all day long foundation van NYC  gaan.

2. Je hebt een sollicitatie gesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipstick op haar tanden. Zeg je er wat van of negeer je het volledig.
- Ik zou het zeker zeggen. Het maakt me niet uit dat het dan een sollicitatiegesprek is. Denk dat het heel vervelend is voor de persoon in kwestie als je niks zegt en zij er dan nadien zelf achter komt.

3. Je voelt je niet helemaal je van het en hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om jezelf mooier te voelen?
- van Catrice ultimate colour nr. 160; tell me a Berry tale

4. Als je terugkijkt op je tiener jaren, wat zou je dan anders gedaan hebben met je haar en make-up?
- Ik zou eerder met make-up begonnen zijn en nooit m'n haar geverfd hebben.

5. Je vraagt je kapper om een pixie lott kapsel (schouder lang haar) maar ze verstaat je verkeerd en even later heb je een pixi cut kapsel (kort). Wat doe je?
a) je lacht, vertrekt en belt hysterisch je moeder op
b)je barst in huilen uit in de stoel en schopt een scene
c) je vraagt om de manager en eist een vergoeding

- Ik denk dat ik voor antwoord C ga. Ik heb al diverse kapsels gehad van lang naar kort en alles stond tot nu toe wel goed. Dus ik zou wel balen maar zeker geen scene schoppen.

6. Je vriendin verrast je met een vierdaagse city trip en je hebt maar 1 uur om in te pakken. Welke alles in 1 palette pak je in?
Een alles in 1 palette heb ik nog niet in mijn stash helaas. Ik zou in mijn geval dan  het absolute nude palette van Catrice meenemen voor de oogschaduw.

7. Er is ingebroken in je huis. Iedereen is veilig maar je beautystash is overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat hij veilig is?
Mijn oogschaduw palette van MAC ; hold my glaze heet deze

8. je vriendin leent je make-up en geeft het gehavend terug. Wat doe je/
a) je doet alsof je niets merkt
b) je vraagt haar om een nieuw product voor je te kopen
c) je doet stiekem hetzelfde bij haar producten

zeker weten antwoord b. Ik zou flink de balen hebben en stiekem hetzelfde doen vind ik mega kinderachtig.


Dit was de TAG. ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Neem deze gerust over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten