maandag 15 september 2014

Review Essence Hello Autoumn

Ik heb vandaag drie producten van de Essence Hello Automn collectie gehaald en ik wilde jullie mijn eerste indruk vertellen. De nagellak heb ik nog niet gebruikt maar die laat ik in een apart bericht terugkomen.



Ik heb het palette 02 Keep Calm & Go for a walk meegenomen. Het zijn inderdaad echte herfstkleuren. Mooie donkergroen, bruin en een soort antraciet. De lichtste kleur is een mooie highlighter voor in je binnenste ooghoek en onder het wenkbrauwbot.

Op mijn ogen zie je de  drie middelste kleuren. Ik merk wel dat de bruin niet heel erg aanwezig is. Het groen overheerst maar vind het zelf erg mooi geworden. Onder mijn oog heb ik een lijntje met de meest rechtse kleur uit het palette aangebracht, maar dat kreeg ik niet goed op de foto.



De lip cream heb ik meegenomen in  de kleur c01 beauty-Fall red.
Het is een hele mooie warme rood. De lip cream blijft goed zitten vind ik.
Op mijn lippen vind ik de cream neigen naar roze maar ben erg blij met dit kleurtje.



 En hier kun je het geheel nog zien. Ik heb mijn ogen niet heel zwaar opgemaakt aangezien ik dat voor een doordeweekse dag niet zo mooi vind. Toch laten de kleuren mijn ogen mooi uitkomen.



Wat vinden jullie van de nieuwe essence lijn?


2 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige collectie. Ik ben vooral verliefd op de lipgloss, die staat je ook echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen