dinsdag 21 oktober 2014

Aankondiging winactie

Sinds vandaag is er ook een Facebook pagina voor mijn blog. Op bloglovin lopen de volgers al lekker op en ook instagram en twitter volgen gestaag.
Graag zou ik het aantal volgers wat gelijk gaan trekken en vandaar mijn winactie. Bij de 100 volgers via bloglovin open ik de winactie. Zorg dat je me op alle plaatsen volgt zodat we gauw kunnen starten.

Bloglovin
Twitter
Facebook
Instagram
YouTube


Laat mij in een reactie weten op welke plekken jij me volgt en wat jij graag zou willen winnen.

4 opmerkingen:

  1. Ik volg je al overal, maar nog niet op Facebook heb ik meteen gedaan ��
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg je op BL , facebook en youtube, de andere opties daar volg ik je niet, die heb ik namelijk niet,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je op Bloglovin, andere kanalen gebruik ik (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen