dinsdag 28 oktober 2014

Nieuwe plannen

Aangezien ik nog nooit echt een duidelijk schema  heb gemaakt voor mezelf qua bloggen en het daarom niet duidelijk is misschien voor jullie wanneer er wat valt te verwachten nu maar even een aparte blogpost erover.

Ik ben natuurlijk nog een beginnende blogster en moet mijn eigen weg hierin nog een beetje vinden. Het schrijven van diverse artikelen vind ik echt super leuk. Ook heb ik geprobeerd om YouTube filmpjes te maken maar ik merk wel dat het nog niet echt mijn ding is om dat te doen.
Daarom heb ik ook besloten me voorlopig te richten op het bloggen en YouTube even te laten voor wat het is.

Vanaf nu komt er op maandag en vrijdag een artikel online. Op woensdag plaats ik een quote die me aanspreekt op dat moment en die ik graag daarom met jullie wil delen.
Ook wil ik graag vaker een DIY plaatsen en dat zal op zaterdag online komen. Elke week is denk ik niet haalbaar maar minstens 1x per maand wel denk ik. Wil niet gelijk de lat te hoog leggen voor mezelf

Mochten jullie nog tips, adviezen of wensen hebben hoor ik dat natuurlijk graag.

2 opmerkingen:

  1. wel grappig, ik heb ook al vaak over een schema nagedacht, maar ik ben echt iemand die zijn gevoel probeert te volgen...en dit past beter bij wie ik ben, dan dingen volgens schema....ik denk altijd dat mensen het beste kunnen doen wat bij hun past...volg je gevoel zou ik zeggen het is jouw blog en het moet voor jou haalbaar zijn....XX petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eerlijk gezegt geen schema, ik blog nu al bijna een jaar & ik laat het op me af komen, onder tussen weet ik al wat ze graag lezen enz...
    Maar ik overtuig een heletijd mezelf om iedere week 1maal te ploggen maar ik vergeet dan me Camara ofzo :).
    En wat meer personelijke artikels probeer ik nu ook maandelijks online te zetten :) X

    BeantwoordenVerwijderen